Koji, kako, što?
čekaj
nemoj se za to vezati
Izvan klasične dramaturške strukture koja je određena uvodom, zapletom, vrhuncem i raspletom te naracije koja priča događaje nakon što su se dogodili, u trenutku kad su već prepričljivi, kad se na neki način mogu objasniti ili barem uzročno posljedično povezati i logički uspostaviti, zanimao me izvedbeni jezik koji se bavi događajem u trenutku boli i krize – prije nego se transformirao, oblikovalo u priču i uspostavio logičku, uzročno posljedičnu ili dramaturšku strukturu – zanimalo me kako neiskazivome dati ravnopravnost
Posezanje u tijelo, u organiku vlastitog bolnog mjesta, bez misli o tome, bez artikulacije, samo tražeći djelovanje u odnosu na sve elemente koji okružuju trenutak izvedbe.
O tome što je podrum, u trenutku kada izvedbu pokušavamo prebaciti u polukružnu dvoranu ITD-a zbog sudjelovanja na festivalu Improspekcije
Klaićeva 72 a
10 000 Zagreb
cetveroruka@gmail.com